[wydawanie pld / nowe wersje]

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Sob, 7 Cze 2003, 00:34:45 CEST

VTAM!

On Sat, Jun 07, 2003 at 12:23:44AM +0200, Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:

> Zapisz sie na pld-cvs-commit ;)

 Dobra dobra - a potem Skura Artur zaatakuje tropiąc literówki w specach
 i bedę miał w skrzynce pare tysięcy śmieci ;-)

 Spoko, coś wymyślę :-) W sumie zawsze mogę dzwonić co dzień rano do
 Marcusa i się konsultować (o ile nie będziemy jak raz siedzieli gdzieś
 razem na wdrożeniu bo wtedy wystarczy zapytać przy śniadaniu) ;-)

--
Cezar Cichocki