[wydawanie pld / nowe wersje]

Artur Skura arturs-pld w ies.waw.pl
Śro, 11 Cze 2003, 16:28:03 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 12:34:45AM +0200, Cichocki Cezar wrote:
> VTAM!

>  Dobra dobra - a potem Skura Artur zaatakuje tropiąc literówki w specach
>  i bedę miał w skrzynce pare tysięcy śmieci ;-)

To był mój błąd, który wyniknął po części z głupoty, po części z braku
spisania pewnych rzeczy (oidp później okazało się, że kloczek robił to samo,
tyle że info o commitach nie szło na listę -- no ale nie każdy ma
bezpośredni dostęp do maszyny). W rezultacie powstał m.in.
http://docs.pld-linux.org/what-can-i-do.html. Szczerze, autentycznie
uważam, że wszystko powinno być robione profesjonalnie, również spece,
które przeglądają różne osoby i również na ich podstawie wyrabiają
sobie opinię na temat PLD. Jeśli są tam błędy ortograficzne albo niechlujne
opisy, w żaden sposób to nie pomaga.

Reasumując: nie, nie zaatakuje.

Pozdrowienia,
Artur