[wydawanie pld / nowe wersje]

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 7 Cze 2003, 00:45:01 CEST

On Fri, 6 Jun 2003, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!

>  Hmm, korzystam z maszyny na 10.1.1.33 - a tam się nic nie dzieje.
>  Słusznie prawisz - zdecydowanie muszę porozmawiać z ludzmi z
>  eksploatacji u nas w firmie, zapewne coś przeoczyłem.

Pewnie nie zdazyli zmienic skad rsyncuje sie repo.
Zreszta, chyba rsync z cvs jeszcze nie jest czynny...
Speedy albo ja uruchomimy to ASAP tylko musimy ACL'e do rsyncd.conf napisac.

M.

PS. Adres repo to oczywiscie cvs.pld-linux.org
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-