[wydawanie pld / nowe wersje]

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Sob, 7 Cze 2003, 01:07:51 CEST

VTAM!

On Sat, Jun 07, 2003 at 12:37:36AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
[...]
> I jeszcze ktos mu podal sygnal odjazdu (kierownik pociagu).

Marcin - chyba nam jeszcze brakuje zawiadowcy stacji, i dyżurnego ruchu,
i logistyka szlaku, i "waciaków" od konserwacji składu. Qrde -
właściwie jest zdefiniowane? Na czym stoimy? Czy ktoś mnie może
uświadomić? :-(

> No wlasnie :)

 OK - to kto będzie wyznaczającym szlak? Kto sprawdzi czy to jeszcze tor
 czy już nasyp? Maszynista jedzie - i póki nie ma czerwonego semafora to
 nic go nie obchodzi. Czy CDG ma szlak wytyczać? Kto ma ustawiać
 semafory?
 A jak to uczy PKP jeżeli każdy zacznie sam układać rozkład jazdy to
 będzie problem - skład PLD może nie dojechać do stacji końcowej (a
 właściwie jaka to ma być stacja? Ktoś wie?) :-(

--
Cezar Cichocki