[wydawanie pld / nowe wersje]

Marcin Chojnowki martii w stnet.pl
Sob, 7 Cze 2003, 03:24:28 CEST

Witaj Cezar,

W Twoim liście datowanym 6 czerwca 2003 (22:45:43) można przeczytać:

CC>  Hmmm, paradygmat "magmy pierwotnej"? Zawsze uważałem to za główny plus
CC>  PLD. Co będzie teraz? Jak to planujecie?

Najlepiej lecieć podwersjami co 3 miesiące, gdzie zbierałoby się
security fixes i podwersja poprzednia przestałaby obowiązywać.

Oczywiście fixy pojawiałyby się na bieżąco ale podwersja wprowadzałaby
dodatkowo stabilne wersje pakietów (te uznane przez testerów, że są
stabilne). Tu nam chyba brakuje narzędzia w poldku do zgłaszania
stabilności pakietów. Najlepiej byłoby coś naskrobać aby user po
instalcji mógł zrobić raport iż jego system jest stabilny. Pobrać od
niego listę pakietów i jakoś to składować. Będzie wiadomo które
pakiety były używane, a na które trzeba zwrócić uwagę bo nikt ich nie
używał (albo mało)

Wersję coroczną moznaby kojarzyć z większą rewolucją, czyli glibce,
kernel i właściwie przebudowanie całej distro z nowymi głównymi
komponentami. Tu częstotliwość wyjdzie rok a może deczko dłużej.

--
Pozdrowienia,
 Marcin