[wydawanie pld / nowe wersje]

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Sob, 7 Cze 2003, 12:16:50 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 03:24:28AM +0200, Marcin Chojnowki wrote:
> instalcji mógł zrobić raport iż jego system jest stabilny. Pobrać od
> niego listę pakietów i jakoś to składować. Będzie wiadomo które
> pakiety były używane, a na które trzeba zwrócić uwagę bo nikt ich nie
> używał (albo mało)
ukhm.. tylko że ludzie korzystają z programów w różnym stopniu. I
większość ma zapewne jakieś programy które czasami włączy, ale za
intensywnie nie używa. Nie są wtedy w stanie stwierdzić czy np taki
developerski octave chodzi stabilnie czy też nie...

w linuksie "dla testerów" przydało by się coś takiego, co widziałem
kiedyś w jakimś windows - informacje ile razy i kiedy ostatnio dany
pakiet był używany. Nie wiem, może jakiś moduł do jajka, albo biblioteka
preload która by takie informacje magazynowała? Betatesterzy mogli by to
sobie zaintstalować i po jakimś okresie czasu była by pełna informacja w
stylu np:
pakiet: ile razy używany; kiedy ostatnio;

Taki luźny pomysł..