[wydawanie pld / nowe wersje]

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Cze 2003, 11:12:24 CEST

On Fri, Jun 06, 2003 at 22:45:43 +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  To może jakieś "milestones" predefiniować?

To już znacznie lepsze rozwiązanie. Wtedy wersje będą miały rzeczywisty
sens, a nie tylko podbijanie numerków.

>  Hmmm, paradygmat "magmy pierwotnej"? Zawsze uważałem to za główny plus
>  PLD. Co będzie teraz? Jak to planujecie?

Nazwał bym to nie tyle "magmą pierwotną", co "wtórnym release'owaniem".

Pierwsze: Nest zastępuje dotychczasowe XX-test (obecnie Ac-test)
Drugie: gdy w XX znajdą się wszystkie rzeczy z TODO (milestones), niech
zainteresowani myślą o zamrożeniu.
Trzecie: zamrożenie polega na tym, że prace w Nest NIE ZOSTAJĄ
wstrzymane, za to przenosi się z niego tylko bugfixy.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/