[wydawanie pld / nowe wersje]

Marcin Wyszomierski floyd w neuronomy.pl
Sob, 7 Cze 2003, 17:31:24 CEST

* Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [2003-06-07 17:05:52 +0200]:

> Debian masz na myśli?
> To nie jest konkurencja.

Jak zwał tak zwał: może być inna dystrybucja.

> "ono" powinno decydować. Czyli kto?

No może nie jestem na bierząco z kosmicznej długości wątkami na listach,
ale chyba najwyższym organem w PLD jest obecnie CDG. Czyli członkowie
CDG powinni zadecydować w głosowaniach jak ma wygladać kształt
dystrybucji, wydawanie wersji etc. Czyba, że jest inaczej, ale wtedy
po co ten cały cyrk jaki się odbył w PLD ostatnio. Czy konkretnie
ludzie w CDG wiedzą jak ma wyglądać dalszy los PLD, czy to była
sztuka dla sztuki.

> nest nie jest do wydawania. Coś ci się pokręciło.

Nic mi się nie pokręciło. Nieopatrzenie inaczej to zrozumiałeś.
Osoba odpowiedzialna za wydanie zajmuje się równierz porządkiem jaki
w miarę oczekiwań powinien występować w każdej gałezi, także w nest.
A ponieważ nest jest z założenia śmieciowiskiem, jak sama nazwa
skrótowa wskazuje, to może tam być bałagan, ale któs musi być
odpowiedzialny za ten bałagan, i w tym sensie musi być jakiś inzynier
wydania, czy coś takiego. Przecież nest kiedyś będzie unstable, a
puźniej stable.

?

> DEbian nie jest dobrym wzorem. Ogromna liczba rzeczy jest w nim postawiona
                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> na głowie.

A konkretnie co jest w Debianie postawione na głowie ?
Szczrze mówiąc, to odnosze wrażenie, że PLD w pewnym sensie podgląda
jak to jest w Debianie, co mnie cieszy. Tym bardziej nie rozumiem
powyższego komentarza.

pozdrawiam
m.

--
::-- Marcin Wyszomierski - floyd w neuronomy.pl ---::