stan prac

Sob, 7 Cze 2003, 20:53:14 CEST

> Wszyscy teoretyzują na temat tego jak powinna wyglądać stabilizacja Ac, ale
> imho pierw trzeba odpalić model budowania taki jak przed stabilizacją Ra, a
> dopiero później bawić się w stabilizacje. Więc proszę osoby uważające, że
> wiedzą coś w miarę na pewno o odpowiedzenie na poniższe pytania:
> - na jakie arch mamy obecnie buildery Ra i na jakich maszynach się budują?

i[356]86 alpha ppc
an2.kernel.pl mifgate.mif.pg.gda.pl ep09.kernel.pl

Ja mam nadal wejscie na dotychczasowy builder sparc, ale nie czuje sie
upowazniony z niego korzystac.

> - czy buildery Ra zostały już przestawione na nowe repo?

Nie zostaly. Kto to ma zrobic ?

> - jeśli nie zostały, to czy ktoś obecnie nad tym pracuje?

ZTCW nikt.

> - które maszyny i na jakie arch mają hostować buildery Ac?

alpha jest u orzecha (jaki status?), podobno sa i[356]86 i ppc, ale nie wiem
gdzie. Brakuje athlona i sparca.

> - czy ktoś obecnie nad owymi builderami pracuje i jaki jest stan zaawansowania
> tych prac?

ZTCW nikt.

> - jak się ma sprawa wygenerowania nowego klucza, wsadzenia go do nowego rpma i
> podpisania tego rpma zaktualizowanym kluczem?

Nie mam zielonego pojecia.
Kto ma sie tym zajac ?

  phone (48)(58) 347 14 61