stan prac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 7 Cze 2003, 22:29:40 CEST

On Saturday 07 of June 2003 20:53, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> i[356]86 alpha ppc
> an2.kernel.pl mifgate.mif.pg.gda.pl ep09.kernel.pl

Pytanie tylko, czy na tych maszynach jest już wygospodarowana odpowiednia
przestrzeń, żeby trzymać buildery Ac.

> Ja mam nadal wejscie na dotychczasowy builder sparc, ale nie czuje sie
> upowazniony z niego korzystac.

Znaczy jest kloczka?

> Nie zostaly. Kto to ma zrobic ?

Pewnie malekith bo jest najlepiej obcykany z tą całą automatyką :) Tylko mu
trzeba dostęp do nich dać.

> alpha jest u orzecha (jaki status?), podobno sa i[356]86 i ppc, ale nie
> wiem gdzie. Brakuje athlona i sparca.

Athlona jednak przydało by się mieć, a co do sparca, to jeśli się nie znajdzie
builder, no to niestety (zawsze można builder później dorobić, jeśli się
znajdzie maszynka, tak jak to było np. z ppc).