metodologia wypuszczania Ac

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 7 Cze 2003, 20:52:30 CEST

On Sat, Jun 07, 2003 at 08:41:13PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie wiem, czy wszyscy zdaja sobie sprawe, ze dla wielu pakietow trzeba pred
> ich puszczeniem zmodyfikowac srodowisko.

W sensie doinstalować BR czy robić coś poważniejszego?

> Nie wierze, zeby ten etap potrwal krocej niz okolo miesiaca (to dla
> zwolennikow sztywnych terminow).

Też nie sądzę, żeby to krócej trwało.

> Jest problem, gdy masz w dystrybucji wazne pakiety X i Y wymagajace
> biblioteki L, a jeden z tych pakietow, np X, (jego wersja z HEAD) wymaga
> najnowszej wersji biblioteki podczas gdy drugi (Y - zadna wersja lub zadna
> stabilna wersja) nie wspiera najnowszej wersji biblioteki L.
> Decyzja, co w takiej sytuacji zrobic (np. wersje bibliotek na HEAD/branchu)
> powinna nalezej jednoosobowo do RM.

No i tu mamy problem. I pewnie trzeba będzie zrobić L1 i L2.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h