metodologia wypuszczania Ac

Sob, 7 Cze 2003, 21:04:26 CEST

> W sensie doinstalować BR czy robić coś poważniejszego?

Rozmaicie.
Np. chcesz przebudowac z nowa wersja jakiejs biblioteki.
Najpierw musisz przebudowac te biblioteke.
Musisz te biblioteke zainstalowac.
Ale nadal masz na builderze tuzin pakietow skonsolidowanych ze stara wersja
biblioteki - musisz je wszystkie wyinstalowac, przebudowac i ponownie
zainstalowac.
Te pakiety moga miec wzajemne zaleznosci - wymusza to kolejnosc budowania
i instalacji.
Wszystko to tzreba zrobic synchronicznie na wszystkich builderach (chyba, ze
ktos lubi wielokrotnie powtarzac te sama prace).

To tylko jeden z przykladow. Dosc czesty.

> Też nie sądzę, żeby to krócej trwało.

Ciebie nie uwazam za "zwolennika sztywnych terminow" ;)

> No i tu mamy problem. I pewnie trzeba będzie zrobić L1 i L2.

Albo nie wszystko wypuszczac w najnowszej wersji. Mrozenie head? ;)

Poza tym, jesli takimi decyzjami ma sie zajmowac CDG, to jest to czysta
strata czasu.

  phone (48)(58) 347 14 61