skrypty builderó

Sob, 7 Cze 2003, 23:32:17 CEST

> Ok, to czym się różni test/ od ready/?

Jak cos jest puszczane tylko testowo, to nie przechodzi do ready.
Ready jest "poczekalnia" na spelnienie zaleznosci.

[...]
> Jeśli coś się będzie tu psuć, to znaczy, że mamy błąd, który trzeba
> poprawić. Zresztą w tym układzie powinna być łatwa możliwość zrobienia

Nie da sie ukryc. Ale mozemy miec tez skopany builder.

> buildera od nowa (poldek -i rpm-build + cośtam może jeszcze i tyle).

Skoro tak uwazasz...

> Na srcbuilderze.

Chodzi mi o fizyczna lokalizacja i osisgalnosc.
SMTP jest bardziej niezawodne od HTTP.
Co z weryfikacja zlecen?
Jak ktos zrobi DNS-spoofing i podszyje sie pod serwer, to moze wyslac
dowolne zlecenie na buildery?

Co z zleceniami dla pojedynczych builderow (pakiet tylko na jedna
architekture, albo gdy na jednej trzeba go przebudowac ponownie) ?

> Samo zablokowanie to nie problem. Problem jest taki, że jeśli takie
> kombinacje są potrzebne, to taki builder nigdy nie będzie w syncu z
> innymi. Założenie było że budowanie pakietów jest bezobsługowe.

Na mifgate to zalozenie nie bedzie w 100% spelnione.
Chyba, ze inny builder ra/alpha.
Dotzychczas bylo tak, ze podczas masowych budowan wylaczalem budowanie z
crora i wybieralem sposrod nadeslanych zlecen recznie.
Poza tym on nie uruchamia budowania zlecen 24x7.

  phone (48)(58) 347 14 61