libwrap

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 8 Cze 2003, 00:44:08 CEST

On Sat, 7 Jun 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Jak dla mnie 1 główna - sprawdzanie revDNS.
>
> 1. firewall używa adresów i grup adresów IP, tcpwrappers oprócz adresów
> umie sprawdzać rev ( i można np. wyciąć całe *.ru)
>
> 2. można wycinać ludzi nie posiadających rev lub posiadających błędne
> wpisy w rev

I przez to powoduje straszne opoznienia jak w LANie nie masz dnsu.

Swoja droga... nie daloby spatchowac libwrapa, by mozna bylo
w nim wylaczyc korzystanie z dns?

M.

PS. do ludzi z cs: wlasnie to ze samba linkowana jest z libwrap
powoduje opoznienia w dostepie do zasobow. Gdzie ten klopot Wam
wystapil to juz wiecie....

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-