skrypty builderów (Re: metodologia wypuszczania Ac)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 8 Cze 2003, 00:48:40 CEST

On Sun, Jun 08, 2003 at 12:36:27AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Podoba mi się, ale mam wątpliwości czy to będzie często używane. Takie
> grupy przeważnie wyglądają w ten sposób, że buduję bibliotekę A,
> instaluję, bo jest potrzebna dla B, potem B, instaluję,...

To by głównie z automatu szło. Upgrejdujsze bibliotekę, to uruchamiasz
automat (po stronie developera), on podbija release, commituje i posyła
wszystkie zależne.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h