skrypty builderów (Re: metodologia wypuszczania Ac)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 8 Cze 2003, 00:36:27 CEST

On Sat, 7 Jun 2003, Michal Moskal wrote:
> Pomysł jest (teraz :-) taki:
>
> 1. grupy zleceń
>
> Zlecenia można wysyłać po kilka sztuk na raz. Taka grupa zleceń jest
> przetwarzana atomowo, w podanej kolejności. Jeśli budowanie jednego
> pakietu z grupy się nie udało to przerywamy przetwarzanie grupy.

Podoba mi się, ale mam wątpliwości czy to będzie często używane. Takie
grupy przeważnie wyglądają w ten sposób, że buduję bibliotekę A,
instaluję, bo jest potrzebna dla B, potem B, instaluję,...

> 2. priorytety zleceń
>
> Z kolejki wybieramy zlecenie o najwyższym priorytecie, które jest
> najstarsze. Priorytety przwiduję 3:
[...]

Kiedyś proponowałem (2 kolejki - normalną i uprzywilejowaną) to odpowiedź
była, że buildery i tak się nudzą, więc to nie ma sensu.

> Czekanie na przejście test -> ready jest IMHO nierealne, np. libtool ma
> req-eq na gcc. I co przebudowujemy gcc i przerzucamy od razu do ready?
> Przecież nie ma tam jeszcze libtoola. A w ready/ miały być pakiety
> spójne pod względem zależności afaik.

Nie - w ready miały być gromadzone pakiety do uzyskania spójności.

> Trzeba killnąć, nie wiem jaki to ma związek z doinstalowywaniem BR.

limity trzeba ustawiać...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...