SELinux

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 8 Cze 2003, 13:45:18 CEST

On Sun, 8 Jun 2003, Tomasz Pala wrote:
> Veto. Pisałem już, że chcę klonować funkcjonalność USE z Gentoo. A
> założenie o nieszkodzeniu jest błędne - chyba że ktoś wykaże brak
> performance penalty na jakichś dużych skryptach.

Duży skrypt to wewnętrzna sprzeczność, więc daj sobie spokój.
USE jest dodatkiem dla osób lubiących dłubać, więc nie narzucaj
dystrybucji ukierunkowania na ten cel, bo on jest marginalny. Można to
ładnie zrealizować nie szkodząc niczemu - to fajnie. Ale jeżeli trzeba
podporządkować robienie dystrybucji temu celowi to sorry...

bcond na selinux... nie wiem, może być, ale raczej domyślnie włączony...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...