SELinux

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 8 Cze 2003, 17:29:03 CEST

On Sun, Jun 08, 2003 at 13:45:18 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Duży skrypt to wewnętrzna sprzeczność, więc daj sobie spokój.

Uhm, czym zastępujemy ./configure?

> USE jest dodatkiem dla osób lubiących dłubać, więc nie narzucaj
> dystrybucji ukierunkowania na ten cel, bo on jest marginalny. Można to
> ładnie zrealizować nie szkodząc niczemu - to fajnie. Ale jeżeli trzeba
> podporządkować robienie dystrybucji temu celowi to sorry...

Zrobienie bconda na etapie grzebania w pakiecie to dodatkowe 2 minuty
pracy. Dodawanie późniejsze to konieczność celowego ściągania źródeł,
zaznajamiania się z nimi, budowania etc.

> bcond na selinux... nie wiem, może być, ale raczej domyślnie włączony...

Oczywiście włączony.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/