Bootstrap dla AC

Pon, 9 Cze 2003, 22:34:18 CEST

> dlaczego ?? .src.rpm'y beda, jak uruchomie builder dla i686, to biore sie za
> i386 i i586 a takze za athlona ..

Bo jest wysoce prawdopodeobne, ze zeby to uruchomic na athlonie/axp/sparc
bedzie trzeba dorobic okolo tuzina poprawek.
Ktore z kolei trzba bedzie przeniesc na inne architektury, zeby sie upewnic,
ze to byly poprawki, a nie psucie.
Krotko mowiac robienie na raty to robienie tego samego kilka razy.

> Nie wiem, co ze sparc i AXP [na AXP na razie niema kernela]

Jest maszyna u undefine'a. Wlasnie stawiam tam builder RA. AC tez sie
powinien zmiescic.

A bez kernela sie nie da? kernel-headers mozna wziac z innej arch (ew.
dorobic recznie).

  phone (48)(58) 347 14 61