Bootstrap dla AC

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 10 Cze 2003, 00:32:10 CEST

On Mon, Jun 09, 2003 at 10:34:18PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jest maszyna u undefine'a. Wlasnie stawiam tam builder RA. AC tez sie
> powinien zmiescic.
>
> A bez kernela sie nie da? kernel-headers mozna wziac z innej arch (ew.
> dorobic recznie).

_Zbudowanie_ jądra (nie działającego raczej) na alphę nie jest
problemem, zwłaszcza że tam w chroocie jest gcc 3.2.x (dla 2.95 trzeba
było 3 sterowniki wyłączać z powodu ICE). Takie nagłówki wystarczą do
bootstrapu.

Przy okazji - bootstrap na alphie jest trochę do przodu (z powodu moich
zabaw jeszcze w zeszłym roku, przed "oficjalnym" bootstrapowaniem) -
i można z tego skorzystać, przebudowanie na tych zasobach powinno być
łatwiejsze:

# chroot ~builder/chroot-alpha bash
# rpm -q glibc rpm
glibc-2.3.2-1 w 2.2.18_15
rpm-4.1-13

Mogę przy tym trochę pomóc, bo zdążyłem poznać parę problemów
charakterystycznych dla 64-bitowych little-endian.