PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 10 Cze 2003, 16:57:50 CEST

Hi,
Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 16:51)
> Rozumiem, że stawiasz ultimatum?
Tak, jesli mam brac za cos odpowiedzialnosc to chce miec na to wplyw, nei bede
utrzymywal pakietu, ktory bedzie zawieral wg. mnie zle technicznie
rozwiazania.
Nie mowie ze ma byc pomysl taki jak ja kaze, mowie tylko ze nie moze byc to
robione tak jak bylo robione w ra.

> Ale nikt tego nie zakłada.
W takim razie to jest bezsensu zeby robic te opcje. Mnie sie wydaje ze 90%
userow oczekuje od takiej opcji zeby dzialala 100% poprawnie a nie zakladaja
ze nie bedzie dzialac w jakiejs liczbie przypadkow.

> Powinno to jednak działać w przewidywalnej i ogromnej większości
> przypadków normalnie.
Wydaje mi sie ze tych przypadkow kiedy nei bedzie dzialac normlanie moze byc
wiecej (poza kde do glowy jako pierwszy przychodzi mi mono+gc, jako drugi
perl)
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net