PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 17:03:44 CEST

> Wydaje mi sie ze tych przypadkow kiedy nei bedzie dzialac normlanie moze byc
> wiecej (poza kde do glowy jako pierwszy przychodzi mi mono+gc, jako drugi
> perl)

Sprawe perla czy kde mozna latwo rozwiazac wymuszajac nadmiarowa instalacje
podczas upgrade'u. To jest mniejsze zlo. Ewentualnie +info dla admina, zeby
sprawdzil. Jak nie bedzie potrzebowal, to sobie wyinstaluje.

Inny problem jest z pakietami, ktorych rozwoj zostal/zostanie zarzucony.

  phone (48)(58) 347 14 61