PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 10 Cze 2003, 09:32:19 CEST

OK. no to lejemy dalej oliwe do ognia :)))))

W chwili obecnej jest tak, ze mam dostep do i686, PPC, SPARC.

Problemow troche jest i to roznego kalibru ..
np. elfutils sie zupelnie nie buduje ..
jest troche czarowania z innymi pakietami (doxygen)
w kilku brakowalo/brakuje BR: glibc-static czy innych

W sumie na I686 i PPC mam prawie kompletne [bez elfutils a co za tym idzie
rpm'a] srodowisko,
zaraz bede patrzyl, czy Adasi nie ma wystwaionego gdzies tego dziadostwa
jesli tak, to dzis na I686 zakonczy sie tzw. first-pass i przejdziemy do
second-pass - czyli przebudowania raz jeszcze kompletu pakietow na nich
samych.

potem bedzie final-pass czyli instalacja srodowiska z pakietow powstalych
z second-pass.

I to powinien byc bootstrap.

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
O postepach bede informowal.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}