ximian openoffice

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 10 Cze 2003, 09:52:18 CEST

Dnia 2003.06.10 09:22, Rafal Cygnarowski napisał(a):
> Czesc!
>
> Czy mozna pobrac patche (najlepiej src.rpm) openoffice-a z ximiana?
> Nie
> moge nigdzie znalezc ich patchy, a wyglada na to, ze sporo
> pozmieniali.

A i owszem pozmieniali, ale chyba wersję 1.0.x, podobno te rzeczy mają
trafić do repo OpenOffice - ale nie wiem jak ta sprawa się rozwija.
Patchy nigdzi enie udało mi się znaleźć. Niemniej gość z ximiana w
wywiadzie sugerował zobaczenie ogromu zmian pobierając src.rpm - teraz
się zastanawiam czy to tylko taka ironia była czy mówił serio :)

		Artur