Bootstrap dla AC

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 10 Cze 2003, 09:48:08 CEST

On Mon, 9 Jun 2003, Michal Moskal wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A reszte wziac z Ra?

tak.
I jaką resztę? Bierzesz Ra i wymieniasz pakiety - ineczej sobie tego nie
wyobrażam. Chyba, że robimy dystrybucję od zera co jest chorym pomysłem...

> To nie jest IMHO dobry pomysl, potem sie beda jaja robic tak jak z
> vim-static na nowym glibc etc.

Napisałem, że to co tego wymaga.
Statyczne pakiety oraz aplikacje c++ muszą być raczej w ogromnej
większości przebudowane (c++ wszystkie?). Ale po co na przykład
przebudowywać dla zasady takie rzeczy jak pear-y, fortunki czy inne
rzeczy?

Dokładnie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski