Bootstrap dla AC

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 10 Cze 2003, 10:50:15 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 09:48:08AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> tak.
> I jaką resztę? Bierzesz Ra i wymieniasz pakiety - ineczej sobie tego nie
> wyobrażam. Chyba, że robimy dystrybucję od zera co jest chorym pomysłem...

> Napisałem, że to co tego wymaga.
> Statyczne pakiety oraz aplikacje c++ muszą być raczej w ogromnej
> większości przebudowane (c++ wszystkie?). Ale po co na przykład
> przebudowywać dla zasady takie rzeczy jak pear-y, fortunki czy inne
> rzeczy?

Qboosh mówił, że na axp nie działają bibliteki z ra z nowym binutils.
Choćby z tego powodu trzeba przebudować wszystkie biblioteki. Pozatym
zaczynamy wspierać athlona -- trzeba przebudować.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h