PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 11:47:17 CEST

> massive atack typu bump epoch ? :)
> oraz wylapywanie i dodawane provides/obsolete ?
> tylko kto to zrobi .. RM ?

Tu moga byc problemy innego podzialu na pakiety.
Gdy jeden jest zastapiony kilkoma (podzial), albo gdy czesc funkcjonalnosci
danego pakietu przechodzi do innego.

Podobnie moze byc z wydzielaniem podpakietow z dokumentacja, czy zasobami
jezykowymi.

A podbicie epoch, to nie jest glupi pomysl.

  phone (48)(58) 347 14 61