PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 10 Cze 2003, 12:10:11 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 11:54:00AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dobra - tylko niech ktoś mi wytłumaczy po co przebudowywać zwykłe
> aplikacje C?... Ja tu nie widzę sensu.

przecież i tak w większości przypadków są nowsze wersje, które warto
umieścić w dystrybucji. dodatkowo dochodzą zależności (część bibliotek
ma nowe soname, np.: openssl) i będzie trzeba też przebudować...
więc zostanie garstka... którą warto przebudować na wszelki wypadek
(np.: w celu sprawdzenia, czy budują się z nowym gcc i pakietują z nowym
rpm-em i makrami)

    wrobell <wrobell w ite.pl>