PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 10 Cze 2003, 17:13:50 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Piotr Szymański wrote:
> Tak, jesli mam brac za cos odpowiedzialnosc to chce miec na to wplyw,
> nei bede utrzymywal pakietu, ktory bedzie zawieral wg. mnie zle
> technicznie rozwiazania. Nie mowie ze ma byc pomysl taki jak ja kaze,
> mowie tylko ze nie moze byc to robione tak jak bylo robione w ra.

Zaproponuj lepsze.
I nie, paczki po 1 na każdy język to _nie_ jest dobre rozwiązanie.

> W takim razie to jest bezsensu zeby robic te opcje. Mnie sie wydaje ze
> 90% userow oczekuje od takiej opcji zeby dzialala 100% poprawnie a nie
> zakladaja ze nie bedzie dzialac w jakiejs liczbie przypadkow.

A co mnie obchodzi co userzy oczekują??
Ważne jest, że ogromną większość roboty będę miał zrobioną, a poprawić
będę musiał szczegóły.

> Wydaje mi sie ze tych przypadkow kiedy nei bedzie dzialac normlanie moze
> byc wiecej (poza kde

Oczywiście - przy KDE dostaniesz system z drobnymi brakami funkcjonalnymi.
To jest przecież jasne...

> do glowy jako pierwszy przychodzi mi mono+gc,

Można jaśniej?

> jako drugi perl)

Wydaje mi się, że w perlu da się zrobić tak, że _aplikacje_ będą chodziły.
To raz.

Dwa - można wyłuskać z modułów co one dostarczają i poinstalować wg tych
provides w istniejącym systemie. Także tutaj nie masz racji.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...