PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wto, 10 Cze 2003, 17:37:52 CEST

> Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 10 of June 2003 17:28)
> A moim zdaniem nie, bo tak czy inaczej 90% kazdego tlumaczenia to kdelibs,

Twoje zdanie. Moje zdanie. Roznimy sie, wiec szukajmy konsensusu.

> wiec tak czy inaczej kazda aplikacja kde bedzie wymagac kdelibs, wiec tak czy
> ianczej 90% pakietu jezykowego bedziesz musial miec, pozostale bajty i
> kilobajty to naprawde tak znikoma liczba ze nie moze zostac uznana za warta
> zaintereseowania.

A moze tylko tlumaczenia kdelibs w takim razie wydzielic do osobnych
pakietow ?

A moze ja nie chce miec tlumaczen kdelibs ? Tylko tlumaczenia aplikacji.

  phone (48)(58) 347 14 61