PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 10 Cze 2003, 17:50:12 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (Tuesday 10 of June 2003 17:37)
> A moze tylko tlumaczenia kdelibs w takim razie wydzielic do osobnych
> pakietow ?
To nie ma technicznego sensu. Wymagaloby to tworzenia tych chorych tarballi z
tlumaczeniami. Ten etap musi zniknac.

> A moze ja nie chce miec tlumaczen kdelibs ? Tylko tlumaczenia aplikacji.
Tzn. chcesz miec po polsku  komunikaty o bledach w programie ale menu  i 90%
kontrolek wolisz po angielsku? No coz, znam ludzi ktorzy chca miec
kernel-headers ale nie chca miec jajka.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net