PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 10 Cze 2003, 17:39:47 CEST

On Tue, Jun 10, 2003 at 05:32:52PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Sugerujesz, ze sie odgrywaja za ciebie ?

Nie.
Tylko mam obawy, żeby nie była szybkość kosztem jakości (wycinanie
funkcjonalności).

Swoją drogą - trzeba pamiętać, że jeśli binarka gcc była zbudowana bez
ady, to doinstalowanie pakietu gcc-ada skądinąd (nest, RH) nic nie da.