PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 10 Cze 2003, 21:36:35 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Nie za bardzo rozumiem o czym mówisz. Wedle moich informacji jedynym sposobem
> na zbudowanie działającego gcc-ada w środowisku Ac jest skombinowanie sobie
> już wcześniej skompilowanego gcc-ada i użycie go. Imho nie ma w tym nic
> złego, a jednak adasi i cieciwa tego tak nie robią.... czemu?

CZas ....
jesli mialbym przekompilowac gcc trzy razy, gnat'a dwa to nie mam ochoty na
to ochoty ...
Zwlaszcza na tym etapie prac ....

Pozniej, jak bootstrap bedzie dzialal to mozna pomyslec ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}