PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 10 Cze 2003, 18:36:50 CEST

Paweł Gołaszewski (Tuesday 10 of June 2003 18:25)
> Tak.
> Osobne paczki są gorsze.
Na pewno. A potem do mnie beda znowu uzytkownicy latac do po kde-packa zeby
bylo takei kdebase nie zajmuje 40mb, bo ciebie na ircu nie bedzie znowu kupe
czasu tak?
Jeszcze narzuc takie rozwiazanie do i18n w openoffice.

> Chyba cały czas mylimy 2 rzeczy:
> - zrobienie --dist-upgrade na zestawie pakietów Ac w systemie z Ra. To
> jasne, że będzie skuteczne w max. 80%. Więcej po prostu nie da się
Ok to bedzie dzialac.

> - skrypt do upgrade. Nad tym powinniśmy się skupić. Proste przykłady:
W sumie racja. W tym momencie jednak termin narzucony przez cieciwe staje sie
nierealny.

--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net