Języki w KDE (i pewnie w innych kobyłach ) ( było Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) ... )

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 10 Cze 2003, 20:14:34 CEST

Mateusz Korniak (Tuesday 10 of June 2003 20:04)
> Jako techniczny bałagan masz na myśli ta samą treść rozpakietowaną
> wielokrotnie w róznych pakietach, czy coś innego ?
Chodzi mi oto ze dajemy 2 razy to samo na cdkach, pytanie po co? I czy dla
tych nolang dodamy jeszczepakiety kde-i18n-jezyk? To jest marnowanie miejsca
jak sie patrzy. Nie mowiac o utrudnieniach w upgradzie.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net