Języki w KDE (i pewnie w innych kobyłach ) ( było Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) ... )

Wto, 10 Cze 2003, 20:57:29 CEST

On Tuesday 10 of June 2003 20:14, Piotr Szymański wrote:
> Mateusz Korniak (Tuesday 10 of June 2003 20:04)

> Chodzi mi oto ze dajemy 2 razy to samo na cdkach, pytanie po co?

Nie.  Na CDkach byłyby pakiety z wersjami jezykowymi w środku - tutaj argument
ściągalności modemem nie ma racji bytu.

> I czy dla
> tych nolang dodamy jeszczepakiety kde-i18n-jezyk? To jest marnowanie
> miejsca jak sie patrzy. Nie mowiac o utrudnieniach w upgradzie.

Na ftp byłbyby dwie wersje pakietów. Jakie widzisz problemy z upgrejdem ?
Ja widze problem/troche roboty w zależnościach. Jak by coś ma teraz Requires:
kdelibs to zarówno kdelibs jak i kdelibs-nolang musiałoby spełniać to
requires.

> Ja proponowalem, ale to rozwiazanie powoduje okropny balagan w zarzadzaniu
> tym wszystkim, bo niby skad user ma wiedziec gdzie lezy konqueror albo kdm a
> chce miec tlumaczenie? (nie wysztskie pakeity kde zaczynaja sie od
> kde<modul>)

poldek> search -f *bin/konqueror
do wyniku doklejamy wybrany lang i już user wie ?

--
Mateusz Korniak