Języki w KDE (i pewnie w innych kobyłach ) ( było Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) ... )

Piotr Szymański djurban w averne.net
Wto, 10 Cze 2003, 21:08:04 CEST

Hi,
Mateusz Korniak (Tuesday 10 of June 2003 20:57)
> Nie.  Na CDkach byłyby pakiety z wersjami jezykowymi w środku - tutaj
> argument ściągalności modemem nie ma racji bytu.
Na logike biorac pomysl jest dobry, rozumiem ze zglaszasz sie na ochotnika
zeby go wprowadzic w zycie.

> Na ftp byłbyby dwie wersje pakietów. Jakie widzisz problemy z upgrejdem ?
> Ja widze problem/troche roboty w zależnościach. Jak by coś ma teraz
> Requires: kdelibs to zarówno kdelibs jak i kdelibs-nolang musiałoby
> spełniać to requires.
Raczej wzajemne Obsoletes: kdelibs-nolang i na odwrot, a do obu Provides
kdelibs = %{version} nie bede jednak ukrywal ze ten pomysl to okropnie
brzydki hack.
Widze jeszcze jeden problem, brak czlowieka ktory to bedzie utrzymywal w
specach i utrzymywal listy plikow do kde-i18n.
Jesli masz kogos takiego, to kde 3.1.2 na head jest gotowe i przekaze opieke
nad nim z checia.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net