%{_pixmapsdir}

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 11 Cze 2003, 17:32:57 CEST

Dnia śro 11. czerwca 2003 17:13, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> I trzymać 2 różne katalogi służące do tego samego celu, bo KDE
> domyślnie chce czego innego niż GNOME i inne WM-y? Bez sensu.

O czym Ty mówisz?

- Te dwa katalogi sa faktem a nie moim wymysłem

- GNOME katalogi ze swoimi tematami ikon trzyma DOMYŚNIE właśnie w
/usr/share/icons. W pixmaps ladują tylko ikony od pojedynczych aplikacji.

- W kde takiego czegos nie ma, ponieważ ikony aplikacji są umieszczane w
katalogach z tematami a nie bezposrednio w icons czy pixmaps, jezeli wiec
jakis wm/srodowisko nie umie korzystać z tematów to nie znajdzie ich
obojetnie, czy tematy beda w icons czy w pixmaps. Jezeli to umie (jak
GNOME/KDE) to znajdzie je zarowno w icons jak i pixmaps

- Zgodnie ze standardem freedesktop /usr/share/icons jest przeszukiwany w
pierwszej kolejności

Czego chcieć wiecej??

--
Adam Gorzkiewicz