%{_pixmapsdir}

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Cze 2003, 18:04:00 CEST

On Wed, 11 Jun 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:
> O czym Ty mówisz?
>
> - Te dwa katalogi sa faktem a nie moim wymysłem

Co nie znaczy, że należy temu przyklasnąć...

> - GNOME katalogi ze swoimi tematami ikon trzyma DOMYŚNIE właśnie w
> /usr/share/icons. W pixmaps ladują tylko ikony od pojedynczych
> aplikacji.
> - W kde takiego czegos nie ma, ponieważ ikony aplikacji są umieszczane w
> katalogach z tematami a nie bezposrednio w icons czy pixmaps, jezeli wiec
> jakis wm/srodowisko nie umie korzystać z tematów to nie znajdzie ich
> obojetnie, czy tematy beda w icons czy w pixmaps. Jezeli to umie (jak
> GNOME/KDE) to znajdzie je zarowno w icons jak i pixmaps
> - Zgodnie ze standardem freedesktop /usr/share/icons jest przeszukiwany
> [...]

Ja się przestraszyłem, że chcesz ponownie ładować do
/usr/share/.../.../../../{hi,lo}color, bo to było chore.

W ten sposób, żeby _ikony_ były w /usr/share/icons - ok. Dla mnie gra.
Chociaż nadal mi nie pasuje, że są 2 katalogi - icons/pixmaps. Ale jeżeli
założymy, że w pixmaps będą takie rzeczy jak tapety to wszystko jest ok.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...