PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Cze 2003, 02:06:04 CEST

On Wed, 11 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> To nie jest najlepszy pomysl, bo bedzie oglupiac PHP na buildlogs. Cyba,
> ze przerobisz.

Można przerobić, można wrzucać do innego katalogu. W zasadzie to jest
obojętne.

> Moze poczta ? Czasem logi gina z powodu braku polaczenia. To by
> rozwiazalo problem. Tylko trzeba dzielic duze pliki (no i "dodatkowa"
> zaleznosc od metamaila lub podobnego narzedzia - buildlogi nie sa
> 7-bit).

Poczta? Może niekoniecznie. Buildlogi bywają baaaaaaaardzo duże, a ja na
ten akurat server nie mam ochoty przyjmować dużej poczty.

A kolejkowanie połączeń w innych protokołach to kwestia dorobienia
skryptu.

> ale ssh/scp juz jest na builderach, a rsync nie... (dodatkowa zaleznosc
> w pld-builder)

Czy to taki wielki problem?

Dodatkowo scp/ssh niepotrzebnie obciąża oba systemy szyfrowaniem loga.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...