PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info

Śro, 11 Cze 2003, 09:13:49 CEST

> Poczta? Może niekoniecznie. Buildlogi bywają baaaaaaaardzo duże, a ja na
> ten akurat server nie mam ochoty przyjmować dużej poczty.

Dlatego mozna i trzeba je dzielic na mniejsze.
Ja bym zasugerowal 64-200 kB.

Widzisz przecowskanania? Bo jesli nie, to sie w wolnej chwili moge pobawic w
napisanie interfejsu. Moze sie przyda tez do czego innego.

> A kolejkowanie połączeń w innych protokołach to kwestia dorobienia
> skryptu.

Hmm, a masz pomysl, jak napisac taki skrypt, co bedzie probowal wysylac
przez tydzien nie zaklocajac pracy buildera?

  phone (48)(58) 347 14 61