buildery -> buildlogi (Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 11 Cze 2003, 10:30:43 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 09:13:49AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dlatego mozna i trzeba je dzielic na mniejsze.
> Ja bym zasugerowal 64-200 kB.
>
> Widzisz przecowskanania? Bo jesli nie, to sie w wolnej chwili moge pobawic w
> napisanie interfejsu. Moze sie przyda tez do czego innego.

> Hmm, a masz pomysl, jak napisac taki skrypt, co bedzie probowal wysylac
> przez tydzien nie zaklocajac pracy buildera?

W nowym builderze buildlogi oraz paczki do wysłania na ftp są
kolejkowane w specjalnym katalogu. Wysyłanie jest niezależne od
budowania. Planuje wsparcie dla rsync://, scp:// i file:// (+ specjalne
/dev/null :-)

Jeśli jest potrzeba mogę też zrobić mailto:// (szczególnie jeśli
napiszesz ten interface :-) Ale wysyłanie przez tydzień za pomocą scp
czy rsync można zrobić bez problemu, a nie będzie potrzeby instalowania
skomplikowanej maszynerii na file-serwerze.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h