buildery -> buildlogi (Re: PLD 2.0 pre1 (Tajfun) - oficjalne info)

Śro, 11 Cze 2003, 10:50:31 CEST

> W nowym builderze buildlogi oraz paczki do wysłania na ftp są
> kolejkowane w specjalnym katalogu. Wysyłanie jest niezależne od
> budowania. Planuje wsparcie dla rsync://, scp:// i file:// (+ specjalne
> /dev/null :-)
>
> Jeśli jest potrzeba mogę też zrobić mailto:// (szczególnie jeśli
> napiszesz ten interface :-) Ale wysyłanie przez tydzień za pomocą scp

Daj znac, jak bedzie do czego sie wpiac (a moze juz jest?) i moge sprobowac.

> czy rsync można zrobić bez problemu, a nie będzie potrzeby instalowania
> skomplikowanej maszynerii na file-serwerze.

Nie wiem, jak z rsync, ale scp chyba nie potrafi wznowic zerwanego
polaczenia? A jak lacznosc czka, to sie tego nie da uniknac.

Zreszta zobaczymy, wyjdzie w praniu.

[ moze blues zadba, by lacza zewnetrzne do TASKu nie mialy "nieoczekiwanych
  przerw w pracy" ;) ]

  phone (48)(58) 347 14 61