PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 11 Cze 2003, 14:27:33 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 02:20:55PM +0200, robert j. wozny wrote:

> w instalatorze by byl ? od razu ? out-of-box? fajnie ;P

No nie :-) Skrypt skądś trzeba wziąć. Może być np. pakietem dla ra. W
tym pakiecie byłby skrypt i statyczny rpm.

> a tak na serio... to upgrade bylo by kilku-etapowe?

Tak mi się wydaje. najpierw rpm i glibc, potem jajko, potem reszta czy
jakoś tak.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h