PLD 2.0 pre1 (Tajfun) [bylo: Bootstrap AC]

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 11 Cze 2003, 14:35:26 CEST

Quoting Michal Moskal <malekith w pld-linux.org>:

> No nie :-) Skrypt skądś trzeba wziąć. Może być np. pakietem dla ra. W
> tym pakiecie byłby skrypt i statyczny rpm.

a moze lepiej jako paczka dla instalatora? :P i rozpakowywany w /tmp
czy gdziekolwiek indziej.

> Tak mi się wydaje. najpierw rpm i glibc, potem jajko, potem reszta czy
> jakoś tak.

jajko i reszta afaik moze byc razem.  u mnie to poszlo bez rebootu.

upgrade rpm/glibc/poldka w chroocie, a potem poldek --upgrade-dist w
chroocie 8=)

proste, mile... i niebezpieczne 8=)

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt