archiwa list pld skopane zupelnie?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 11 Cze 2003, 22:08:50 CEST

--->[Quoting Piotr Szymański <djurban w averne.net>:]

> Cos im sie nie udalo chyba, oceniam po wynikach.

Może ten co zadawał pytanie jest winny?
Wpisz tę frazę do Google. Znalazł coś?

> Przesadzasz, skrypt  nie dziala  jak powinien, do  tego jest
> znany problem z data. Zmiana  programu do robienia archiw to
> nie glupi pomysl. Chyba  zeznajdziesz czas zeby to naprawic,
> choc pamietam ze mowiles kiedys  ze czasu raczej nei masz na
> to.

Naprawić mysql? Bo akurat  funkcja wyszukiwawcza jest sprawna,
mówiłem o innych częściach archiwum, np. niektóre listy nie są
poprawnie wyświetlane ze względu na niepoprawne MIME stosowane
w przesyłkach.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info