archiwa list pld skopane zupelnie?

Piotr Szymański djurban w averne.net
Śro, 11 Cze 2003, 22:14:12 CEST

Hi,
Sergiusz Pawlowicz (Wednesday 11 of June 2003 22:08)
> Może ten co zadawał pytanie jest winny?
> Wpisz tę frazę do Google. Znalazł coś?
Nie, co nie zmienia faktu ze google nie znajduje niczego co znajduje search na
lists.pld-linux.org.

> Naprawić mysql? Bo akurat  funkcja wyszukiwawcza jest sprawna,
> mówiłem o innych częściach archiwum, np. niektóre listy nie są
> poprawnie wyświetlane ze względu na niepoprawne MIME stosowane
> w przesyłkach.
Znajdz mi maila cieciwy w ktorym pisal ze jestem opiekunem athlona za pomoca
searcha. Wiem ze w tym mailu byly slowa athlon, cieciwa i djurban. Podaje je
do wyszukwiarki i maila ktorego szukalem nie ma, a znalazl setki innych ktore
nie zawieraja np. cieciwa, chyba ze masz niestandardowy format przyjmowania
zapytan, tzn. ze zamist + trzawpisac AND.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net