archiwa list pld skopane zupelnie?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 11 Cze 2003, 22:16:53 CEST

--->[Quoting Piotr Szymański <djurban w averne.net>:]

> Znajdz mi maila cieciwy w  ktorym pisal ze jestem opiekunem
> athlona za pomoca  searcha. Wiem ze w tym  mailu byly slowa
> athlon,  cieciwa i  djurban.  Podaje je  do wyszukwiarki  i
> maila ktorego szukalem nie ma, a znalazl setki innych ktore
> nie  zawieraja np.  cieciwa, chyba  ze masz  niestandardowy
> format przyjmowania  zapytan, tzn.  ze zamist  + trzawpisac
> AND.

a w google jak o to byś zapytał?

co do  AND itp  - program  jest na  GPL, zamiast  się szarpać,
dopisz + zamiast AND i po problemie.

a jeżeli postawisz lepsze  archiwum i znajdziesz serwer, który
byłby w stanie je udźwignąć, daj znać na listę!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info