Naiwne pytania

Pią, 13 Cze 2003, 11:31:03 CEST

> --- Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> wpisał(a):

> Te "sprawdzone wersje" to mit. Ileż to programów w czystym RA działało
> "różnie"?
> Myśle że lepiej już mieć jakieś problemy z nowymi wersjami niż męczyć się ze
> "staruszkami" na serwerze - zwłaszcza, że wg. koncepcji którą opisałem
> wcześniej zawsze istnieje możliwość zrobienia downgrade...

Jezeli wiesz jakie moga byc problemy, to lepiej ich nie miec.
Co mi po programie, ktory nie potrafi realizowac niektorych istotnych
funkcji ?

A jezeli pozostana jakies problemy niewytestowane, to znaczy, ze dana
funkcjonalnosc nikomu (z testujacych) nie byla potrzebna. Wtedy ci, ktorym
to przeszkadza sa sami sobie winni (bo nie testowali).

  phone (48)(58) 347 14 61