Naiwne pytania

marekc marekc w klub.chip.pl
Pią, 13 Cze 2003, 11:50:30 CEST

[...]

> ze
>
> Jezeli wiesz jakie moga byc problemy, to lepiej ich nie miec.
> Co mi po programie, ktory nie potrafi realizowac niektorych istotnych
> funkcji ?
>
> A jezeli pozostana jakies problemy niewytestowane, to znaczy, ze dana
> funkcjonalnosc nikomu (z testujacych) nie byla potrzebna. Wtedy ci, ktorym
> to przeszkadza sa sami sobie winni (bo nie testowali).

Szczerze mówiąc nie rozumiem Waszego toku myślenia - "sami sobie robicie
problemy" :-)
Przez podejście z relase'ami i podziałami na update'ty, bugfixy wszystko się
komplikuje nie dziwne że powstają twory typu NEST, DC itp.
Nie mówie przcież żeby zawsze jak się coś nowego pojawi, od razu robić paczki
i udostępniac ogółowi bez testowania. Można pomyśleć o jakichś mechanizmach w
poldku dla adminów którzy chcą mieć wersje superstabilne i paczki te jakoś
oznaczać - bo to co się teraz dzieje to jest ruletka; bo jaki zwykły user
może być pewny zainstalowanego systemu, który nagle zamiera? (vide obecne RA)

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski